Intermarché-Wanty en Lidl-Trek laten van zich horen na merkwaardige Vuelta-start in supermarkt Wielrennen
Wielrennen

Intermarché-Wanty en Lidl-Trek laten van zich horen na merkwaardige Vuelta-start in supermarkt

Intermarché-Wanty en Lidl-Trek laten van zich horen na merkwaardige Vuelta-start in supermarkt

Een Vuelta-start in de Carrefour, vanmiddag. Het werd erg dik aangezet door de organisatie, die meerdere video's deelde van de aparte locatie van het begin van de etappe. Zelfs in het etappeprofiel werd specifiek de titel van de winkel vermeld. Een flink bedankje aan Carrefour, dat de Vuelte sponsort. Het leverde ook de nodige (hilarische) reacties van buitenaf op.

Lidl-Trek nam de moeite om met een in elkaar gezette foto de eigen supermarktketen te promoten en zo de race op de hak te nemen. Ook Intermarché-Wanty, de andere ploeg met een supermarkt als hoofdsponsor, liet van zich horen. En geef ze eens ongelijk, want natuurlijk zit er ook een klein beetje concurrentie bij... Dan maar op de leuke manier!

Plaats reactie

666

0 reacties

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties

Meer nieuws