Het hing al even in de lucht, maar het is nu ook officieel beklonken: Lidl zal vanaf 30 juni hoofdsponsor zijn van (nu nog) Trek-Segafredo. Dat maakt de ploeg van onder meer Bauke Mollema, Shirin van Anrooij en Jasper Stuyven dinsdag bekend.
Jeroen Bal (Lidl) is in zijn nopjes met de samenwerking. 'We willen niet alleen schitteren op de fiets, maar ook helpen met de duurzame ontwikkeling van renners in een familiecultuur bij een groot team. We zijn ervan overtuigd dat goed eten en een actieve levensstijl bijdragen aan de gezondheid van mensen.'
'Onze Lidl-producten zijn verkrijgbaar voor iedereen en wielrennen is een sport die iedereen die meer wil bewegen kan uitoefenen', vervolgt hij. 'Dat bericht willen we als Lidl delen met zoveel mogelijk mensen.'
Op 30 juni gaan de dames van Trek-Segafredo als eerste als Lidl-Trek van start in de Giro Donne, één dag later doen de mannen hetzelfde in de Tour de France. Segafredo, nu nog cosponsor, trekt zich terug.
Snel meer!
Plaats reactie
0 reacties
Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.
Bekijk alle reacties